Domů
 
| Registrace
 
 
 
 
Zpět do obchodu
 
 

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pro nákup v internetovém obchodě www.denimhouse.cz

Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy (faktury), kdy na jedné straně je společnost Denimhouse s.r.o. , se sídlem Biskupský dvúr 1152/2 ,Praha 1 Nové město 110 00 , IČ 24166006, DIČ CZ24166006 a na straně druhé je kupující. VOP jsou platné od 1.1.2014. Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

 

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem . Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky eshopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo emailem.

Při objednávce na SLOVENSKO je nutné si překliknout na platbu EUR (v horní liště úvodní stránky) a při vyplňování údajů o platbě uvést vždy platbu předem nebo kreditní kartou. Na dobírku se na Slovensko nezasílá.

 

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.

Akční ceny platí do vyprodání zásob popř. po dobu časově určenou.

 

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme nejpozději do 48 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky. Zásilka je podána jako obchodní balík s garantovaným dodáním do druhého pracovního dne od odeslání. Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce.

V případě, že vybrané zboží nebude na skladě, Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. stornaci objednaného zboží.

 

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky eshopu.

Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si NEVYZVEDL, bude mu účtováno poštovné ve výši 100 CZK, popř. 6 EUR na Slovensko.

 

5. Možnosti dopravy

AKCEPTUJEME PLATEBNÍ  KARTY: VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DINNERS CLUB

1. ČESKÁ REPUBLIKA

Objednané zboží zaplatíte pracovníkovi České pošty u přepážky popř. doručovateli České pošty či přepravní společnosti při převzetí zásilky. Zboží odesíláme do 48 hodin od objednání v pracovní dny (PO-PÁ).
Zásilka je doručena zákazníkovi do 3 dnů od objednání - platí v pracovní dny (PO-PÁ).

POŠTOVNÉ  JE ZDARMA NAD 1000 CZK.

MOŽNOSTI PLATBY – ČESKÁ REPUBLIKA - Platba pouze v měně CZK

  CENA DOBA DODÁNÍ
DOBÍRKA 49 CZK do 3 dnů hodin (po-pá)
BANKOVNÍ PŘEVOD Zdarma do 3 dnů (po-pá) od připsání na účet
PLATEBNÍ KARTOU ON-LINE Zdarma do 3 dnů (po-pá)

Pokyny k platbě:

  • Č.účtu: 282006805/0300
  • Banka: ČSOB a.s.
  • Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného
  • Variabilní symbol: Číslo objednávky
  • Konstantní symbol: 0008

Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet.

 

2. SLOVENSKO – platba pouze v Eur platbou na účet popř. kreditní kartou

Objednaný tovar zasielame Českou poštou či přepravní společností Geis parcel

Prepočet slovenských korún na euro sa riadia kurzom daným v deň objednávky.

Tovar expedujeme do 48 hodín od objednania v pracovné dni (PO-PIA). Zásielka je doručená zákazníkovi do 4 pracovných dní (PO-PIA).

Česká pošta 8 EUR

POŠTOVNÉ PRI OBJEDNÁVKE NAD 40 EUR ZADARMO!

MOŽNOSTI PLATBY – SLOVENSKO

  DOPRAVA  DOBA DODANIA ZĽAVA NA DOPRAVU
BANKOVÝ PREVOD 8 EUR 4-5 pracovné dni (po-pia) Pri objednávkenad 40 Euro ZADARMO
PLATOBNÉ KARTOU ON-LINE 8 EUR 4-5 pracovné dni (po-pia) Pri objednávke nad 40 Euro ZADARMO

Pokyny k platbe:

  • Č.účtu: 282006880/0300
  • Banka: ČSOB a.s.
  • Čiastka pre príkaz: Celková cena objednávky vrátane dopravného
  • Variabilný symbol: Číslo objednávky
  • Konštantný symbol: 0008

Objednaný tovar bude vyexpedovaný po pripísaní platby na vyššie uvedený účet.

NA SLOVENSKO SE NA DOBÍRKU NEZASÍLÁ.

 

6. Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a pokud možno s visačkami. Zároveň musí být přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

  • Vrácení peněz Česká republika probíhá pouze převodem na uvedený účet.
  • Vrácení peněz Slovensko probíhá pouze převodem na uvedený účet.

 

7. Postup při výměně zboží

Při výměně zboží okopírujte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.denimhouse.cz ,které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu). Jakmile k nám zásilka dorazi , bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Poté Vám přijde expediční email s číslem balíku.

V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

 

8. Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno , adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách).

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@denimhouse.cz

V případě , že výrobce reklamaci uzná bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

 

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky aniž by zásilku převzal.

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

 

Závěrečné ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Pokud není v těchto obchodních podmínkách stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.

 

Nahoru